Strony internetowe Gniezno

W tym dziale również: strony www Gniezno, korepetycje HTML i CSS, kurs tworzenia stron internetowych Gniezno
Strony internetowe Gniezno Tablice informacyjne Gniezno

Strony internetowe Gniezno

Strony internetowe Gniezno

Tworzymy i pozycjonujemy strony internetowe. Każdą stronę jaką dla Ciebie stworzymy jest zoptymalizowana pod kątem pozycjonowania. To znaczy, że nasz kod pisany indywidualnie pod każdą witrynę jest przyjazny wyszukiwarkom. Dodatkowo w dziale strony internetowe Gniezno możemy pozycjonować Twoją witrynę www, tak by była widoczna dla klientów i zaczęła dla Ciebie zarabiać.

Firmowa strona www ważna jak nigdy dotąd…

Strona internetowa w dzisiejszych czasach to chyba najpopularniejsza forma reklamy i zaistnienia na rynku. Jeżeli jeszcze są branże, które korzystają tylko z tradycyjnych form reklamowania się, to prędzej czy później to się zmieni. Znakomita większość potencjalnych klientów poszukiwania gdzie złożyć zamówienie zaczyna od znanego wszystkim google.pl. Firmowa witryna pozwala ponadto zaprezentować działalność firmy i przedstawić jej wyroby. Dlatego właśnie internetowe strony firmowe są u nas często objęte dodatkowymi promocjami, zachęcając tym samym naszych klientów do tej formy reklamy.

W GrafPlast w dziale strony internetowe Gniezno zajmujemy się także pozycjonowaniem stron oraz copywritingiem, bardzo dobrze przygotowujemy daną stronę internetową już podczas tworzenia projektu do wysokich pozycji w wyszukiwarkach.

Każdą stronę www traktujemy indywidualnie, kod tworzymy od podstaw, nie używamy szablonów oraz systemów CMS – chyba, że na wyraźną prośbę klienta. Stawiamy podczas projektowania nie na fajerwerki zwalniające ładowanie witryny tylko na jej użyteczność – strona firmowa musi być widoczna w sieci. To tak jak z wizytówkami, nie po to je zamawiamy, drukujemy, żeby później nikomu ich nie rozdawać i trzymać w szufladzie.

Strony www Gniezno

Jakie są nasze atuty?

Użyteczność przede wszystkim. Pozycja strony w wyszukiwarkach to jedno, jednak najważniejszy jest człowiek – osoba, która odwiedza stronę. Dlatego witryny tworzone przez nas charakteryzują się wysoką szybkością ładowania, intuicyjnym interfejsem, przez co przeglądanie strony staje się maksymalnie przyjazne użytkownikowi.

Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek - generowany przez nas kod stron internetowych już od początku tworzenia witryny dobierany jest tak, by strona zajmowała jak najwyższe miejsce w najpopularniejszych wyszukiwarkach. Nawet jeżeli klient ma niewiele treści na stronę umiejscowienie jej w odpowiednim miejscu witryny i odpowiednie użycie znaczników pozwala zaistnieć stronie na pierwszych miejscach w google.pl - używając oczywiście odpowiednich fraz kluczowych.

Projekt graficzny - nasze witryny są proste i przejrzyste ale też unikatowe. Z reguły sami wychodzimy z koncepcją projektu, nie mniej jesteśmy otwarci na sugestie klientów i zamieszczamy na stronach wiele ciekawych efektów, wymyślonych przez klientów. Opracowanie logotypu firmy w cenie projektu.

Stałe koszty utrzymania strony - staramy się nie opierać naszych witryn o systemy CMS. Stronę w tej technologii można wykonać bardzo szybko i tanio, niestety podczas pojawienia się nowej wersji systemu CMS często się zdarza, że przy aktualizacji konieczna jest praca eksperta, a co za tym idzie dodatkowe obciążenie dla klienta. Robiąc stronę od podstaw w najnowszej technologii mamy pewność, że przez wiele lat jedyny koszt dla naszego klienta to roczna opłata domeny i hostingu.

Nasze witryny są zgodne ze standardami - kod jaki tworzymy do stron jest zgodny z regułami WC3, a także oparty o najnowsze technologie jak HTML5 i CSS3.

Responsive web design - tak strony internetowe Gniezno to także witryny responsywne, czyli dopasowujące się do urządzenia, na którym są oglądane. Innymi słowy dana witryna inaczej będzie się otwierać np. na smartfonie, inaczej na monitorze lcd. Przykładem responsywnej strony internetowej jest ta, którą aktualnie przeglądasz. Jak to sprawdzić? Wystarczy, że chwycisz myszką za prawą część okna przeglądarki i będziesz stopniowo pomniejszał okno. Strona na bieżącą będzie się dopasowywać do zawartości, czyli w praktyce do coraz to mniejszej rozdzielczości.

Cena - oczywiście jest uzależniona od typu witryny i jej złożoności, widomo że np. wykonanie sklepu będzie droższe od strony typu portfolio.

Projektowanie stron www Gniezno

Rodzaje stron internetowych dla firm

To, że firmową stronę internetową warto mieć, to sprawa oczywista. Często jednak się zdarza, że firmy czy indywidualni klienci nie wiedzą jakiego typu stronę wybrać, czy inwestować dodatkowo w pozycjonowanie jej, czy skorzystać z systemu CMS itp.

Jest kilka wyznaczników, które pozwolą nam wybrać odpowiednią opcję.

  1. Strony typu „chcę mieć stronę firmową, bo konkurencja już ma”. To najprostsze strony internetowe typu wizytówka firmy i nic więcej. Najczęściej w takich przypadkach chodzi tylko o to, żeby witryna istniała, bo inni mają. Nie musi być znajdowana przez google, gdyż firma ma stałych klientów z innych źródeł. Rzadko jest popyt na takie strony internetowe w Gnieźnie, jednak zdarza się. Takie witryny można wykonać w czystym kodzie HTML i CSS lub skorzystać z gotowego szablonu w dowolnym systemie CMS. Z taką stroną internetową nic dalej się nie robi – chyba, że właściciel zmieni zdanie.
  2. Internetowe strony firmowe, które mają być widoczne w sieci, najlepiej oczywiście wysoko pozycjonowane w google. Bardzo często spotykana opcja przy projektowaniu stron www w Gnieźnie. Firmy chcą zaistnieć w sieci i tam też poszukać nowych klientów. Tego typu strony internetowe muszą być też odpowiednio pozycjonowane, co się wiąże z dodatkowymi kosztami. Z założenia takie witryny nie są często aktualizowane, mają jednak posiadać unikalny, nieszablonowy wygląd. Wykonanie HTML, CSS, Javascript.
  3. Projektowanie sklepów internetowych Gniezno
  4. Strony internetowe jak wyżej, z tą różnicą, że właściciel witryny, chce we własnym zakresie często aktualizować dane. Tutaj najlepiej skorzystać z systemu CMS (np. Joomla, Wordpress, Drupal i inne). Postawiona na takim systemie strona internetowa posiada dwa panele. Jeden widoczny dla odwiedzających i drugi panel administracyjny, przez który aktualizuje się dane na stronie. Ważne jest to, że osoba, która będzie zajmować się tymi aktualizacjami, nie musi znać się na żadnym języku kodowania stron internetowych. Minus to ograniczona do szablonów i dodatków unikalność strony – chyba, że ingerujemy w kod systemu CMS, wtedy jednak konieczna jest znajomość kodowania w języku PHP.
  5. Sklepy internetowe – to bardzo specyficzna wersja witryny. Nie tworzymy tutaj strony www z pozycjonowaniem jej na dany region kraju czy miasto, tylko najczęściej na całą Polskę. Sklep jest praktycznie nie do wykonania w zwykłym kodowaniu HTML. Musimy tutaj skorzystać z języka PHP, lub z gotowego rozwiązania jak np. Prestashop.

W razie pytań lub wątpliwości w GrafPlast służymy pomocą.

Na co zwrócić uwagę przy wyborze hostingu dla strony internetowej?

Jak wiadomo aby nasza strona internetowa mogła zaistnieć w sieci, potrzebna jest domena oraz hosting – czyli serwer, na którym będą przechowywane pliki naszej witryny.


Serwisów i firm zajmujących się sprzedażą hostingu jest bardzo dużo, pytanie na co zwrócić uwagę przy zakupie.


Moim zdaniem najważniejsze są następujące aspekty:


  • transfer danych, czy jest limitowany czy nie, ważne jeżeli często aktualizujemy naszą stronę internetową, zwłaszcza jak wrzucamy na stronę pliki wideo, czy audio, które sporo transferu zabierają. Oczywiście najlepiej jak transfer jest nielimitowany.
  • kontakt z biurem obsługi klienta – w brew pozorom bardzo ważna sprawa, jak coś nie działa, czegoś po prostu nie umiemy zrobić, piszemy do BOK, jeżeli odpowiadają szybko i rzetelnie warto moim zdaniem dopłacić za hosting.
  • cena, dla wielu osób jest to najważniejsza sprawa i słusznie, choć nie zawsze. Przy małych stronach internetowych tzw. wizytówkach, które rzadko są aktualizowane cena z pewnością będzie najważniejszym kryterium. Przy większych stronach internetowych, bardziej rozbudowanych, często aktualizowanych może się okazać, że najtańszy hosting nie będzie najlepszym rozwiązaniem.
  • ile można domen podpiąć do hostingu – przydatne dla osób, które planują mieć kilka różnych stron internetowych na jednym hostingu, lub też odsprzedają miejsce na swoim hostingu innym, wtedy warto też się upewnić, czy usługodawca hostingu oferuje oddzielne adresy ftp dla każdej strony internetowej. Chodzi o to, byśmy nie musieli zdradzać naszego hasła ftp innym.
  • są też takie aspekty jak pojemność – czyli ile danych możemy wgrać na nasz serwer, liczba kont e-mail itp. Moim zdaniem na te rzeczy powinniśmy zwracać najmniejszą uwagę. Pojemności, nawet przy tanich hostingach są i tak bardzo duże, a konta e-mail prawie zawsze są w liczbie minimum 10, a to z pewnością wystarczy nawet dla średniej wielkości firmy.

Ja korzystam z hostingu na o12.pl nie jest może najtańszy, ale spełnia wiele ważnych wymogów, które są przydatne, przy prowadzeniu kilku stron internetowych.


Dla jednej strony firmowej polecałbym z kolei np. linuxpl.com, jest sporo tańszy
i w większości przypadków wystarczający.